Blogroll

Wednesday 18 July 2012

microsoft window XP SP3 Coprate student edition december 2011

 
دسته‌بندی : xp | سیستم عامل
دانلود Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition December 2011
.:: آپدیت کامل تا تاریخ 18 دسامبر 2011 – نسخه Student Edition ::.

ویندوز ایکس پی یکی از معروف ترین سیستم عامل های شرکت مایکروسافت به شمار میرود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی در خدمت شماست. Windows XP SP3 Corporate Student Edition December 2011 جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی بوده و دارای سرویس پک 1 می باشد همچنین دارای فایل های آپدیت تا تاریخ 18 دسامبر 2011 نیز می باشد که دیگر نیازی نیست شما فایل های آپدیت قبل از تاریخ 13 نوامبر را دریافت کنید و فقط فایل های آپدیت جدید را که بعد از این تاریخ توسط مایکروسافت منتشر می شوند را دریافت خواهید کرد. این ویندوز بر خلاف سایر ویندوز ها دارای مراحل نصب بسیار آسانی است در واقع اگر تا به حال خود ویندوز سیستم را عوض کرده باشید می دانید که حین مراحل نصب باید سریال ویندوز را وارد کنید، این در حالی است که در این ویندوز به هیچ عنوان نیازی به وارد کردن سریال نیست زیرا دارای ویژگی Corporate است. همچنین سایر ویندوز ها فاقد جدید ترین ورژن نرم افزارهای معروفی همچون اینترنت اکسپلورر و مدیا پلیر می باشند و کاربر خود باید جدید ترین ورژن این نرم افزار ها را پس از نصب ویندوز به صورت دستی نصب کند. اما این ویندوز به دلیل آپدیت کامل جدید ترین ورژن نرم افزارهای اشاره شده یعنی Internet Explorer 8 و Media Player 11 را دارا می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از مزایای این ویندوز جنیون بودن آن است یعنی فاقد مشکل غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان اعتبار ۳۰ روزه می باشد چرا که دارای یک سریال معتبر بوده که این سریال علاوه بر اینکه مانع غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان ۳۰ روز میگردد، به کاربر این امکان را می دهد که با خیال راحت اقدام به آپدیت ویندوز خود از سایت مایکروسافت نماید زیرا مایکروسافت سریال آن را رسمی و قانونی تشخیص می دهد و آنرا باطل نمی کند. از دیگر ویژگی های این ویندوز جدید میتوان به افزایش امنیت اطلاعات کاربران در آن اشاره نمود زیرا بسیاری از حفره های امنیتی که در نسخه های قبلی این ویندوز وجود داشت به طور کامل در نسخه جدید این سیستم عامل بر طرف شده است. علاوه بر این نواقص فنی نسخه های قبلی را به هیچ عنوان در این نسخه جدید نمیتوان مشاهده نمود و سرعت کار در محیط ویندوز به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. در حال حاضر دو نسخه از ویندوز ایکس پی یعنی Professional و Student Edition نسبت به سایر نسخه های این ویندوز از محبوبیت بیشتری برخوردارند و دلیل آن هم دارا بودن تمام امکانات نسخه های دیگر ویندوز XP می باشد، که همه در این نسخه ها وجود دارد. اما تفاوت این دو نسخه با یکدیگر در این است که در نسخه Student Edition برخی از نرم افزارهای مورد نیاز کاربران همراه با ویندوز نصب می شود و دیگر نیازی نیست که کاربر بعد از نصب ویندوز آنها را نصب کند. همچنین این نسخه را به دلیل پشتبانی از درایورهای SATA, AHCI و RAID علاوه بر کامپیوترهای دسکتاپ، میتوان آنرا بر روی لپ تاپ نیز نصب کرد. این در حالی است که نسخه Professional فاقد هرگونه نرم افزار جانبی بوده و فقط میتوان آنرا بر روی کامپیوترهای دسکتاپ نصب نمود. این ویندوز را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

تصاویری از محیط ویندوز:
نرم افزارهایی که همراه با این ویندوز نصب می شوند عبارتند از:
Framework all in one 2.0 – 4.0
Internet explorer 8
Windows media player 11
Directx 9 Runtimes June 2010 9.29.1962
Directx Managed Code 1.1.0
c++ runtimes 2005 & 2008 & 2010
راهنمای فایل های فشرده:توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
روش نصب ویندوز:
برای نصب این ویندوز باید شما فایل ایمیجی را که با فرمت ISO می باشد بر روی یک سی دی خام رایت کنید. معمولآ یک ویندوز باید دارای خاصیت بوتیبل باشد و اگر فاقد این خاصیت باشد نمیتوان آنرا نصب نمود. این ویندوز نیز طوری ساخته شده که دارای خاصیت Bootable باشد و برای اینکه وقتی شما آنرا بر روی سی دی رایت می کنید همچنان از این خاصیت بهره ببرد باید از نرم افزار مخصوص اینکار استفاده کنید. یکی از نرم افزارهای مخصوص اینکار که خاصیت بوتیبل ویندوز را پس از رایت از بین نمی برد نرم افزار UltraISO می باشد. در زیر لینک دانلود این نرم افزار را برایتان قرار داده ایم که میتوانید آنرا دانلود کنید. بعد از دانلود این نرم افزار و نصب آن برنامه را اجرا کنید و از منوی File گزینه Open را انتخاب کنید و سپس وارد مسیری شوید که فایل ISO ویندوز را در آنجا Extract کردید. با انتخاب فایل ایمیج محتویات آن درون برنامه نمایش داده میشود بدون ایجاد تغییرات در محتویات آن یک سی دی خام درون سی دی رام کامپیوتر قرار دهید و سپس از منوی Tools گزینه Burn CD/DVD Image را انتخاب کنید در کادر ظاهر شده Write Speed را بر روی ۴X قرار دهید و سپس بر روی گزینه Burn کلیک کنید تا عملیات رایت آغاز گردد.
Armin
1 دی
2,352 بازدید
19726

 

 

 

1 comment: